Gravity Switch Review

gravity-switch-hack-1

Gravity Switch Review este un joc facut de cei de la Ketchapp, tot lafel banal si parca din ce in ce mai enervant decat de obicei.

Ketchapp e una dintre cele mai bune companii producatoare de jocuri pentru mobil, dar asta nu o face neaparat creatoare de hituri, dar acestia au scos cateva jocuri ce au avut succes in Play Store. Aceasta companie este cunoscuta pentru clone de jocuri, in special cele one tap, iar aceasta a fost cumparata in cele din urma de Ubisoft. Din cele peste 70 de jocuri, Gravity Switch a fost testat pe smartphone-ul Allview E3 Jump si pare sa fie un joc captivant, ce te face sa joci pana termini tot jocul.

Este un joc asemanator cu Flappy Bird si face parte din aceeasi categorie: one tap. Aici apare un cub care ruleaza printr-un soi de puls metru, care se strecoara prin gropi, alterneaza la diferite marimi si adereaza in partea de jos sau de sus. Totul este pe baza une schimbari de gravitatie si intr-un fel plutirea unui cub, iar eu va provoc sa faceti mai mult de 10, sau poate chiar 20 de puncte.

De aici vine si asemanarea cu Flappy Bird, pentru ca omoara distractia si te face sa frustrezi si enervezi, iar in Flappy Bird este o pasare de diferite culori, care pluteste, iar aici este un cub care poate avea diferite culori.

Mai puteti debloca noi cuburi, cu textura schimbata de exemplu de caramida, desene de cap de mort si altele asemenea, care par foarte interesante. Scopul acestui joc este sa obtii un scor cat mai mare si cam atat. Nu este un joc foarte complicat din cauza ca este one tap il face si mai usor, dar este foarte captivant.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *